متفرقه

مینی کیس برای ترید

مینی کیس برای ترید

امروزه که بازار تریدینگ حسابی داغ است و روزانه به تریدرهای حرفه‌ای افزوده می‌شود. برخورداری از یک سیستم درجه یک برای رصد و بررسی بازارهای آنلاین یک امر ضروری برای افراد متخصص محسوب می‌شود. چنین سیستمی روند و سرعت کار را بهبود می‌بخشد و به‌طبع به آن لذت بیشتری می‌افزاید. اشخاص باتجربه به‌خوبی می‌دانند که ترید، بیزینس و تجارت آنلاین بدون دسترسی به یک سیستم ترید خوب می‌تواند به کاری طاقت فرسا و آزاردهنده تبدیل شود.

از طرفی کامپیوتر و کیس های بزرگ علاوه بر اشغال فضای زیاد، مصرف انرژی بالایی دارند. پس اولین گزینه می‌تواند مینی کیس ها باشد، اما آیا مینی کیس برای ترید مناسب است؟ در ادامه این مطلب با بررسی جوانب و ویژگی‌های مختلف به پاسخ این سؤال خواهیم رسید.

ویژگی های سیستم های مخصوص ترید

مشخص است که از سیستم‌های مخصوص ترید درست مانند هر سیستم خاص دیگری، یک سری امکانات ویژه انتظار می‌رود. این امکانات همان ویژگی‌های سیستم‌های مخصوص ترید هستند که اصلی‌ترین آن‌ها را می‌توان در ۷ مورد خلاصه کرد.

  1. پردازنده

در مجموع بهترین سیستم برای ترید مدلی است که توانایی پردازش سریع و بدون دردسر را داشته باشد. این ویژگی از طریق پردازنده قوی به دست می‌آید. در نتیجه به‌صورت کلی و مختصر می‌توان گفت مناسب‌ترین پردازنده‌ها نمونه‌هایی مثل پردازنده‌های قوی اینتل هستند. داشتن این مدل‌های CPU قابلیت استفاده از چند نرم‌افزار همزمان و بدون مشکل را به وجود می‌آورد. البته با برخورداری از تنها همین یک خصوصیت سیستم شما تکمیل نخواهد بود و مسائل دیگری هم در کیفیت و سرعت سیستم برای ترید تاثیر می‌گذارند.

  1. رم و هارد دیسک

رم و هارد دیسک، از مهمترین نکات پیش از خرید مینی کیس برای ترید است.رم یک سیستم تریدینگ باکیفیت علاوه بر داشتن میزان حافظه کافی برای استفاده مفید، با بهره‌مندی از فرکانس و سرعت بالا عملکرد دستگاه را بهبود می‌بخشد. یک رم مناسب به کاربر قابلیت اجرای همزمان برنامه‌ها را بدون کاهش سرعت خواهد داد. همچنین به‌طور معمول به دلیل عدم نیاز تریدرها به ذخیره اطلاعات بسیار با حجم بالا، هارد و حافظه ذخیره‌سازی به نسبت بقیه ویژگی‌ها از اهمیت کمتری برخوردار است. در نتیجه در سیستم مخصوص ترید میزان سرعت هارد دیسک به نسبت ظرفیت آن دارای اهمیت بیشتری است.

  1. هزینه‌ها

در خرید سیستم و کامپیوترهای مختلف قیمت و هزینه نکته بسیار مهمی است. اگرچه نمی‌توان گفت که همیشه مدل گران قیمت به معنای بهتر بودن است، اما برای داشتن یک سیستم مخصوص ترید باکیفیت که کار و تجربه تجارت آنلاین را بهبود ببخشد، باید به سراغ دستگاه‌هایی با قیمت‌های معقولانه رفت. مینی کامپیوتر یا همان مینی کیس یکی از گزینه ها است.

  1. میزان مصرف انرژی

بسیاری از تریدرهای حرفه‌ای گاهی به چندین ساعت کار، بررسی و رصد نیاز دارند و کامپیوتر یا سیستم‌های معمولی و قدیمی در چنین شرایطی علاوه بر مصرف برق بالا، سریعاً داغ می‌شوند. پس مدل‌هایی با مصرف انرژی پایین انتخاب مناسب‌تری خواهند بود. همچنین بهتر است راهی برای منبع انرژی اضطراری در نظر گرفت.

  1. عملکرد بالا و ماندگاری

یک سیستم مخصوص ترید با درجه کیفی مناسب باید توانایی ارائه عملکرد مفید در طولانی مدت را داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است کاربر را پس از مدت کوتاهی استفاده روزانه دچار مشکل کند. در صورت بادوام بودن تریدر می‌تواند همیشه بدون نگرانی درباره عملکرد یا خرابی سیستم به کار خود رسیدگی کند.

  1. کاربری و کارایی آسان

سرعت بالا در بوت شدن و کارایی سیستم باعث می‌شود که کاربر بدون دغدغه درباره مسائل فرعی به رصد داده‌ها و بررسی بپردازد. در صورت نقص در این زمینه تریدر به‌راحتی با از دست دادن زمان و اطلاعات می‌تواند دچار ضرر شود. پس این ویژگی در اولویت‌های اصلی خرید سیستم تریدینگ قرار می‌گیرد.

  1. گرافیک

بعضی از تریدرهای حرفه‌ای برای کسب حداکثر اطلاعات در لحظه توسط رصد و تحلیل، به دو یا چند مانیتور نیاز خواهند داشت. البته خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که تنها با باز کردن چندین صفحه مرورگر این کار را به انجام برسانند. در هر صورت یک کارت گرافیک باکیفیت نقش مهمی را در این راستا ایفا می‌کند. همچنین حتی می‌توان با تهیه سیستمی که از قابلیت کارت گرافیک مجزا پشتیبانی می‌کند، گرافیک لازم را ساپورت کرد.

حال با توجه به نکات مطرح‌شده و در نظر گرفتن تمام آن‌ها در کنار یکدیگر، می‌توانید به‌آسانی درباره خرید بهترین سیستم مخصوص ترید تصمیم‌گیری کنید.

آیا مینی کیس برای ترید مناسب است؟

آیا مینی کیس برای ترید مناسب است؟امروزه انواع مینی کیس پیشرفته در حال تولید و عرضه به بازار هستند که از ویژگی‌های مهمی برخوردار شده‌اند. خیلی از مدل‌های باکیفیت آن علاوه بر اینکه از کیس و لپ‌تاپ چیزی کم ندارند، خصوصیات جدیدتر و بهتری را هم مشمول می‌شوند.

در مجموع مینی کیس ها از لحاظ قدرت و توانایی نسبت به کیس ضعیف‌تر نیستند و به‌طبع با انتخاب مینی کیسی با ویژگی‌های مربوطه، می‌توان به‌راحتی به تریدینگ و تجارت آنلاین پرداخت. در نتیجه مینی کیس برای ترید مناسب است به شرطی که مدل و برند صحیح را برای این هدف انتخاب کنید. در این صورت حتی به دلیل بعضی از ویژگی‌های خاص مثل قابل حمل بودن و مصرف انرژی به نسبت پایین‌تر، مینی کیس برای ترید در مقایسه با لپ‌تاپ و کیس بزرگ بهتر عمل می‌کند.

بهترین برند مینی کیس برای ترید

اگرچه برندهای متفاوتی به تولیدات گسترده انواع مینی کیس پرداخته‌اند، اما تمامی آن‌ها از جهت کیفیت و قدرت برای تریدینگ و تجارت آنلاین مناسب نخواهند بود. این مسئله برای خرید هر سیستمی حتی برای خرید تین کلاینت و زیرو کلاینت دارای اهمیت بسیاری است. تنها سازندگان باتجربه‌ای که دارای تجهیزات پیشرفته و دانش به‌روز هستند، می‌توانند مینی کیس مخصوص ترید را با درجه کیفی لازم طراحی و عرضه کنند.

در این راستا با در نظر داشتن همه فاکتورهای ضروری می‌توان اینتل، ازراک و ایسوس را به عنوان بعضی از نمونه‌های بهترین برند مینی کیس معرفی کرد. به عنوان مثال در حال حاضر مدل‌هایی از مینی کیس اینتل دارای پردازنده و قدرت بسیار بالایی هستند و پردازش‌های سنگین را به‌خوبی اجرا می‌کنند.

مینی کیس برای ترید از کجا بگیریم؟

مینی کیس برای ترید از کجا بخریم؟هنگام خرید مینی کیس یا خرید زیرو کلاینت برای ترید، همان‌طور که انتخاب صحیح فروشگاه به بهترین خرید و بهبود چشمگیر تجربه تریدینگ منجر می‌شود، خرید از فروشگاه غیرمتخصص و نامعتبر به مشکل و خسارت منتهی می‌شود. به همین دلیل باید دقت بسیاری در این زمینه خرج کرد. برای مثال فروشنده مجرب و کارشناس به‌خوبی شما را به سمت بهترین محصول و تنوع بالا برای سلایق خاص راهنمایی می‌کند. با توجه به این ویژگی‌ها می‌توان گفت مناسب‌ترین راه ممکن خرید از تین سیس است که با تجربه بالای خود شما را در این امر یاری خواهد کرد.

فروشگاه معتبر تین سیس با ارائه بهترین مدل‌های موجود از سازندگان قابل‌اعتماد، متناسب با نیازهای فردی به شما در انتخاب سیستم برای ترید کمک خواهد کرد. همچنین محصولات این فروشگاه با مناسب‌ترین قیمت‌ها عرضه می‌شوند. کافیست برای دریافت اطلاعات بیشتر یا مطرح کردن هرگونه سؤال با متخصصین تین سیس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید