احتراما”به اطلاع کلیه اشخاص اعم از حقیقی وحقوقی و عموم مشتریان گرامی میرساند که شرکت تین سیس باسابقه ای بالغ بر 15 سال که در زمینه تهیه وتوزیع قطعات
 رایانه و ارائه کلیه خدمات جانبی کالاهای رایانه ای را برای مشتریان خود فراهم نموده است، اینک با نگرشی عمیق وتخصصی نظر عموم مشتریان وکلیه هموطنان عزیز را به ابعاد
فعالیت های شرکت درگذشته و حال بشرح ذیل جلب می نماید.

باشد با معرفی اجمالی عملکرد شرکت و همکاری بی شائبه کلیه مدیران وپرسنل این مجموعه که تمامی تلاش خود را درحفظ حیثیت شغلی و اعتبار شرکت خالصانه بکار گرفته اند تا درزمینه تهیه وتوزیع کالا وخدمات رسانی

با کیفیت مطلوبتر بتوانند رضایت مشتریان عزیزرا فراهم نمایند

الف – مقدمه:

شرکت تین سیس، همراه با صنعت انفورماتیک جهان وپیشرو در صنعت انفور ماتیک کشور در سال 1382به منظور ارائه خدمات در زمینه رایانه و تلفن همراه از ترکیب

متخصصین علوم مختلف رایانه ای ومخابراتی تاسیس گردید که با دریافت گواهینامه کاری (Business.License) موفق به اخذ مجوز از هیات عالی نظارت بر سازمانهای صنفی کشور و عضویت در اتحادیه فناوران رایانه تهران

گردید. در خصوص ارائه محصولات برتر موفق به اخذ تقدیر نامه از کشور های تایوان (Jetway .co) وچین (co) شد و همین امر موجب گردید تا در زمینه سایر محصولات وارداتی به عنوان معتبرترین و بزرگترین

مرکز واردات قطعات کامپیوتری ذیل ، شناخته شود:

1.     نمایندگی فروش محصولات اینتل MainBoard / CPU / Server/  S.D.D

2.     نمایندگی فروش Labtop FUJITSU و  S.S.D Kingston

3.     تین کلاینت یا سیستم های مبتنی بر شبکه ((Zero Client –Thin Client

4.     مینی پی سی (Mini Pc– Nettop) انتخاب نمودند.

ب – مدیریت شرکت :

شرکت با تلاش مدیریت محترم عامل (با سابقه ای بالغ بر 18 سال در زمینه مخابرات و رایانه و تلفن همراه…(وسایر موارد دیگر) و با برخورداری از  مدیریت مهندسی بخش بازرگانی داخلی و خارجی و بخش خدمات رسانی

موفق به انجام معاملات درسطح وسیع (باحجم انبوه کالا) با سازمانها، نهادها و شرکتهای دولتی و وابسته به دولت و دانشگاهها و همچنین شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار گردید که دربند (هـ) خلاصه صورت ریز

طرف معاملات انجام شده ارائه میگردد.

ج – مدیریت مهندسی وبازرگانی داخلی وخارجی:

مدیریت بخش مهندسی فنی و بازرگانی داخلی و خارجی (که باسابقه ای بالغ بر18سال) در زمینه سخت افزاری ونرم افزاری و تولید صنعتی و با گرایش در زمینه توسعه بازار یابی و فروش محصولات بصورت حضور فیزیکی و یا اینترنتی را اجراء نموده و با تلاش مستمر در بالابردن سطح ارتقاء کیفی کار تخصصی بگونه ای عمل می نمایند که جلب رضایت مشتریان در اولویت و سرلوحه کار شرکت قرار گیرد. بخش فنی و گارانتی با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین مجرب علوم کامپیوتر و الکترونیک همواره ارئه دهنده خدمات فنی تخصصی من جمله اجرای سیستم های مبتنی برشبکه (تین کلاینت) ، اجرای پروژه های مجازی سازی، ایجاد شبکه های WAN و LAN، عیب یابی و کلیه امور سخت افزاری وتعمیرات جانبی قطعات میباشد نکته مهم در این موضوع نهفته است که باعث افتخار و مباهات متخصصین و مدیران این بخش است که با تلاش شبانه روزی خود در ارائه نقشه سی پی یو های اورجینال اینتل(Intel) از سی پی یوهای تقلبی را به عموم هموطنان عرضه نمودند که این موضوع مورد توجه تمامی نشریات و گروههای کامپیوتری وهمکاران قرار گرفت و با مصاحبه هایی که دراین زمینه توسط روزنامه های ابرار اقتصادی ، آسیا،صبح اقتصاد و عصر ارتباطات و غیره بعمل آمد. همواره مدیریت محترم عامل و همکاران را مورد تقدیر و تفقد قرار دادند ،که بیانگر تلاش بی وفقه در رسیدن به اهداف راستین شرکت می باشد.

 بخش گارانتی وخدمات پس از فروش با انجام سرویس های نگهداری سیستم ها در طول مدت گارانتی وارائه سرویس های مربوط به ارتقاء و آموزش مشتریان در زمینه کامپیوتر و شناخت قطعات اصلی از تقلبی و ارائه بهترین خدمات گارانتی در کوتاهترین زمان ممکنه را برای مشتریان فراهم می نماید .

د- مدیریت مالی واداری :

طراحی واجرای سیستم های مکانیزه مالی و ارائه گزارشات وصورتهای مالی بموقع با مدیریت محترم مالی واداری (با سابقه ای بر35 سال کار) که ایشان از کارشناسان ارشد خبره مالی هستند وبدین لحاظ امور مالی مرتب و منظم و آشنا به قوانین جاریه مملکتی چون قلب طپنده شرکت بوده وبا ارائه بموقع راهکارهای صحیح در ارائه  خدمت رسانی به مشتریان که همواره از اولویت خاصی برخوردار میباشند، نقش موثری را ایفا می نمایند.

و- بازرسین  قانونی شرکت :

بخش مدیریت بازرسی شرکت (با سابقه ای بالغ بر11سال) میباشد که علاوه بر وظایف محوله مشخص شده در قانون تجارت به ایشان در کلیه امور شرکت رسیدگی و بازرسی نموده تا در ارائه خرید و فروش کالا و خدمات رسانی به مشتریان خدشه ای وارد نگردد و همچنین اخذ دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان  و یا پرسنل و مطرح نمودن با بخش های گوناگون  و پیگیری های لازم تا حصول نتیجه را عهده دار می باشند.

ه- معرفی مشتریان طرف قرارداد:

  1. شرکت صنایع کامپیوتری ایران (ایز ایران)
  2. سازمان تامین اجتماعی
  3. مجلس شورای اسلامی ج .ا.ا
  4. شرکت سپاه سد (وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران )
  5. شركت پارس آنلاین (پارس لین ارتباطات)
  6. گروه شرکتهای ایران خودرو
  7. کانون انفور ماتیک ایران
  8. شرکت به پرداخت ملت (وابسته به بانک ملت)
  9. بانک توسعه صادرات
  10. بانک ملی ایران – اداره امور شعب استان سمنان
  11. اداره گاز استان سمنان
  12. شرکت تامین ارتباط عصر (وابسته به موسسه ثامن الجج(ع)
  13. دانشگاه تهران (دانشکده های وابسته به دانشگاه)
  14. دانشگاه صنعتي شريف
  15. دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  16. دانشگاه آزاد اسلامی ایران (واحد علوم وتحقیقات )
  17. دانشگاه آزاد اسلامی ایران(واحد قزوین)
  18. فرودگاه مهر آباد
  19. فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)
  20. مرکز تخصصی ناباروری ابن سینا
  21. شرکت داده ورزی سداد(سیبا – وابسته به به بانک ملی ایران)
  22. بهداری شرکت نفت شیراز
  23. باربری های کشور (باربری جهانگیر،ره پاک،…)
  24.  شرکت به ساز ملت
  25. شهرداری شوشتر
  26.  شرکت دخانیات ج .ا.ا
  27. شرکت نفت خطوط لوله وارتباطات

و سایر شرکتهای دیگر که عمدتا” از سنوات قبل با شرکت طرف معامله بوده اند و از حوصله خوانندگان گرامی خارج میباشد به همین تعدا بعنوان نمونه بسنده می کنیم .

سر لوحه منشور اخلاقی و کاری کلیه مدیران و کارکنان تین سیس

رضایت مشتریان در نحوه رساندن کالا وخدمات جانبی آن

و به امیدبرخورداری ازایرانی آباد وسر افراز درتمامی زمینه های علمی