احتراما” به اطلاع کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی و عموم مشتریان گرامی میرساند که شرکت تین سیس با سابقه ای بالغ بر 15 سال که در زمینه تهیه و توزیع قطعات رایانه و ارائه کلیه خدمات جانبی کالاهای رایانه ای را برای مشتریان خود فراهم نموده است، اینک با نگرشی عمیق و تخصصی نظر عموم مشتریان و کلیه هموطنان عزیز را به ابعاد فعالیت های شرکت درگذشته و حال بشرح ذیل جلب می نماید.

باشد با معرفی اجمالی عملکرد شرکت و همکاری بی شائبه کلیه مدیران و پرسنل این مجموعه که تمامی تلاش خود را در حفظ حیثیت شغلی و اعتبار شرکت خالصانه بکار گرفته اند تا در زمینه تهیه و توزیع کالا و خدمات رسانی با کیفیت مطلوبتر بتوانند رضایت مشتریان عزیز را فراهم نمایند.

الف – مقدمه:

شرکت تین سیس، همراه با صنعت انفورماتیک جهان و پیشرو در صنعت انفورماتیک کشور در سال 1382به منظور ارائه خدمات در زمینه رایانه و تلفن همراه از ترکیب متخصصین علوم مختلف رایانه ای و مخابراتی تاسیس گردید که با دریافت گواهینامه کاری (Business.License) موفق به اخذ مجوز از هیات عالی نظارت بر سازمانهای صنفی کشور و عضویت در اتحادیه فناوران رایانه تهران گردید. در خصوص ارائه محصولات برتر موفق به اخذ تقدیر نامه از کشور های تایوان (Jetway .co) و چین (co) شد و همین امر موجب گردید تا در زمینه سایر محصولات وارداتی به عنوان معتبرترین و بزرگترین مرکز واردات قطعات کامپیوتری ذیل ، شناخته شود:

1.     نمایندگی فروش محصولات اینتل MainBoard /CPU/Server/ S.D.D

2.     نمایندگی فروش Labtop FUJITSU و  S.S.D Kingston

3.     تین کلاینت یا سیستم های مبتنی بر شبکه ((Zero Client –Thin Client

4.     مینی پی سی (Mini Pc– Nettop) انتخاب نمودند.

ب – مدیریت شرکت :

شرکت با تلاش مدیریت محترم عامل (با سابقه ای بالغ بر 18 سال در زمینه مخابرات و رایانه و تلفن همراه…(و سایر موارد دیگر) و با برخورداری از  مدیریت مهندسی بخش بازرگانی داخلی و خارجی و بخش خدمات رسانی موفق به انجام معاملات درسطح وسیع (با حجم انبوه کالا) با سازمانها، نهادها و شرکتهای دولتی و وابسته به دولت و دانشگاهها و همچنین شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار گردید که دربند (هـ) خلاصه صورت ریز طرف معاملات انجام شده ارائه میگردد.

ج – مدیریت مهندسی و بازرگانی داخلی و خارجی:

مدیریت بخش مهندسی فنی و بازرگانی داخلی و خارجی (که با سابقه ای بالغ بر18سال) در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری و تولید صنعتی و با گرایش در زمینه توسعه بازار یابی و فروش محصولات به صورت حضور فیزیکی و یا اینترنتی را اجراء نموده و با تلاش مستمر در بالا بردن سطح ارتقاء کیفی کار تخصصی بگونه ای عمل می نمایند که جلب رضایت مشتریان در اولویت و سرلوحه کار شرکت قرار گیرد. بخش فنی و  گارانتی با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین مجرب علوم کامپیوتر و الکترونیک همواره ارئه دهنده خدمات فنی تخصصی من جمله اجرای سیستم های مبتنی بر شبکه (تین کلاینت) ، اجرای پروژه های مجازی سازی، ایجاد شبکه های WAN و LAN، عیب یابی و کلیه امور سخت افزاری و تعمیرات جانبی قطعات میباشد نکته مهم در این موضوع نهفته است که باعث افتخار و مباهات متخصصین و مدیران این بخش است که با تلاش شبانه روزی خود در ارائه نقشه سی پی یو های اورجینال اینتل(Intel) از سی پی یوهای تقلبی را به عموم هموطنان عرضه نمودند که این موضوع مورد توجه تمامی نشریات و گروههای کامپیوتری و همکاران قرار گرفت و با مصاحبه هایی که در این زمینه توسط روزنامه های ابرار اقتصادی ، آسیا، صبح اقتصاد و عصر ارتباطات و غیره به عمل آمد. همواره مدیریت محترم عامل و همکاران را مورد تقدیر و تفقد قرار دادند ،که بیانگر تلاش بی وقفه در رسیدن به اهداف راستین شرکت می باشد.

 بخش گارانتی و خدمات پس از فروش با انجام سرویس های نگهداری سیستم ها در طول مدت گارانتی و ارائه سرویس های مربوط به ارتقاء و آموزش مشتریان در زمینه کامپیوتر و شناخت قطعات اصلی از تقلبی و ارائه بهترین خدمات گارانتی در کوتاهترین زمان ممکنه را برای مشتریان فراهم می نماید .

د- مدیریت مالی و اداری :

طراحی و اجرای سیستم های مکانیزه مالی و ارائه گزارشات و صورتهای مالی بموقع با مدیریت محترم مالی و اداری (با سابقه ای بر35 سال کار) که ایشان از کارشناسان ارشد خبره مالی هستند و بدین لحاظ امور مالی مرتب و منظم و آشنا به قوانین جاریه مملکتی چون قلب طپنده شرکت بوده وبا ارائه بموقع راهکارهای صحیح در ارائه  خدمت رسانی به مشتریان که همواره از اولویت خاصی برخوردار میباشند، نقش موثری را ایفا می نمایند.

و- بازرسین  قانونی شرکت :

بخش مدیریت بازرسی شرکت (با سابقه ای بالغ بر11سال) میباشد که علاوه بر وظایف محوله مشخص شده در قانون تجارت به ایشان در کلیه امور شرکت رسیدگی و بازرسی نموده تا در ارائه خرید و فروش کالا و خدمات رسانی به مشتریان خدشه ای وارد نگردد و همچنین اخذ دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان  و یا پرسنل و مطرح نمودن با بخش های گوناگون  و پیگیری های لازم تا حصول نتیجه را عهده دار می باشند.

ه- معرفی مشتریان طرف قرارداد:

  1. شرکت صنایع کامپیوتری ایران (ایزایران)
  2. سازمان تامین اجتماعی
  3. مجلس شورای اسلامی ج.ا.ا
  4. شرکت سپاه سد (وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران )
  5. شركت پارس آنلاین (پارس لین ارتباطات)
  6. گروه شرکتهای ایران خودرو
  7. کانون انفورماتیک ایران
  8. شرکت به پرداخت ملت (وابسته به بانک ملت)
  9. بانک توسعه صادرات
  10. بانک ملی ایران – اداره امور شعب استان سمنان
  11. اداره گاز استان سمنان
  12. شرکت تامین ارتباط عصر (وابسته به موسسه ثامن الجج (ع)
  13. دانشگاه تهران (دانشکده های وابسته به دانشگاه)
  14. دانشگاه صنعتي شريف
  15. دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  16. دانشگاه آزاد اسلامی ایران (واحد علوم و تحقیقات )
  17. دانشگاه آزاد اسلامی ایران(واحد قزوین)
  18. فرودگاه مهر آباد
  19. فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)
  20. مرکز تخصصی ناباروری ابن سینا
  21. شرکت داده ورزی سداد(سیبا – وابسته به به بانک ملی ایران)
  22. بهداری شرکت نفت شیراز
  23. باربری های کشور (باربری جهانگیر،ره پاک،…)
  24.  شرکت به ساز ملت
  25. شهرداری شوشتر
  26.  شرکت دخانیات ج.ا.ا
  27. شرکت نفت خطوط لوله و ارتباطات

و سایر شرکتهای دیگر که عمدتا” از سنوات قبل با شرکت طرف معامله بوده اند و از حوصله خوانندگان گرامی خارج میباشد به همین تعداد به عنوان نمونه بسنده می کنیم .

سر لوحه منشور اخلاقی و کاری کلیه مدیران و کارکنان تین سیس

رضایت مشتریان در نحوه رساندن کالا و خدمات جانبی آن

و به امید برخورداری از ایرانی آباد و سر افراز در تمامی زمینه های علمی