شرایط گارانتی تین سیس :‌

  • مرکز خدمات در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات موجود در حافظه دستگاه تعهدی ندارد.
  • مرکز خدمات قطعات معیوب را در صورت امکان تعمیر و یا با قطعه سالم تعویض می نماید.
  • موارد زیر موجب عدم ارائه خدمات پس از فروش می گردد :
  1. عدم هماهنگی سریال و مخدوش بودن برچسب یا هولوگرام بر روی کارت و دستگاه
  2. آسیب فیزیکی , استفاده ناصحیح , عیوب ناشی از نوسانات برق , ریختن مایعات و مواد شیمیایی , ضربه و شکستگی
  3. هرگونه دستکاری و تعمییر خارج از شعب خدماتی این شرکت و …

آیین نامه خرید از سایت تین سیس:

– تمام کامپیوترهای آماده سایت مانند کامپیوتر کوچک ، تین کلاینت ، زیروکلاینت و آل این وان به صورت آکبند وارد کشور شده و سپس بعد از ثبت سفارش مشتری، درب دستگاه توسط تیم فنی تین سیس باز میشود تا قطعاتی مانند RAM ,SSD یا HDD طبق سفارش روی دستگاه اسمبل شود.

– پس از اسمبل مینی کامپیوتر و تین کلاینت ها که نیاز به رم و هارد دارند، مرجله بعدی تست و نصب سیستم عامل توسط تیم فنی تین سیس آغاز میشود و درنهایت لیبل پلمپ و لیبل تاریخ گارانتی که زمان خاتمه گارانتی را مشخص میکند به دستگاه الصاق میگردد.

– با توجه به احتساب تاریخ گارانتی کالاهای الکترونیکی خارجی از تاریخ تولیدشان و زمانبر بودن پروسه ترخیص کالا، ممکن است زمان خرید کالا، مدت زمانی از تاریخ گارانتی گذشته باشد. لذا مشتری بایستی قبل از خرید از بخش پشتیبانی استعلام لازم را اخذ و سپس در خصوص خرید تصمیم گیری نماید.

– سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.

– در صورت بروز حوادث غیرمترقبه نظیر جنگ، سیل، زلزله، اتش سوزی و غیره وقوع هر حادثه ای که ممانعت از وقوع آن در اختیار تین سیس نباشد و موجبات تاخیر، عدم تحویل یا ایجاد خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی از این حیث به عهده تین سیس نخواهد بود.

– ممکن است در زمان ثبت سفارش، چند نفر به صورت همزمان یک کالا را سفارش گذاری کنند که موجودی کافی نداشته باشد. در این حالت اولویت با اولین شخص پرداخت کننده است. بدیهی است که وجه پرداخت شده نفرات دیگر به ایشان عودت داده خواهد شد و مجموعه تین سیس هیچ گونه مسئولیتی در تامین کالای فوق ندارد.

با توجه به سیاست مجموعه تین سیس در راستای توزیع کالا به صورت مستقیم برای مصرف کننده، محدودیت سفارش گذاری یک کالا به تعداد برای برخی از کالاها وجود دارد. بدیهی است مجموعه تین سیس می تواند کالای جایگزین را پیشنهاد یا وجه پرداخت شده مشتری را به ایشان عودت نماید.

– عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد.

– کالاهایی که به صورت باندل(کالاهایی که به همراه کالاهای دیگر بایستی سفارش گذاری شوند)،در سایت قرار داده می شوند، قابل فروش به صورت غیرباندل یا تکی نمی باشند. در صورت خرید مشتری به صورت تکی، وجه پرداخت شده به حساب ایشان واریز خواهد شد.

– در صورت مشاهده هر گونه مغایرت فیزیکی و مشخصات فنی، مشتری بایستی ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا از ساعت ۱۰ الی ۱۹ به پشتیبانی آنلاین تین سیس اطلاع دهد.در صورتی که این مغایرت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ باشد(در صورت استفاده از آفر ویژه تست قبل از ارسال کالا، به هیچ عنوان نباید از کالا استفاده شود).

– تین سیس اصلی بودن کالاهای ارائه شده را ضمانت می‌نماید. در صورتی که کالا اصل نباشد با کلمه «طرح» یا «غیر اصلی» در نام کالا مشخص می‌شود. بدیهی‌ست مقوله گارانتی متفاوت از ضمانت اصالت می‌باشد و کالاهایی نظیر پردازنده‌های اینتل با فن و بدون فن وجود دارند که با وجود دارا بودن اصالت و کیفیت، فاقد گارانتی هستند.

– به دلیل نوسان های قیمت روی گوشی ها ، تبلت ها و محصولات اپل و مایکروسافت درصورت تغییر قیمت درهر زمان، امکان اصلاح قیمت در سفارشات پرداخت شده وجود ندارد.

– ایرپادهای موجود در فروشگاه تین سیس با توجه به نداشتن 7 روز مهلت تست، در زمان ورود به انبار توسط کارشناسان مربوطه سلامت کالا کنترل میشود لذا این کالاها پلمپ نمی باشند.

 

شرایط بازپس فرستادن کالا
  • چنانچه کالا در مدت زمان ۷ روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا(نصب و راه اندازی، تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی تین سیس و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد. در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید. لازم به ذکر است کالاهای زیر شامل 7 روز مهلت تست نمی باشند:
    1. پردازنده های (Cpu intel) شرکت اینتل
    2. قطعاتی نظیر مادربرد، هارد و غیره که بر روی سیستم اسمبل شده باشند(پیچ شده باشند)
    3. کالاهایی که به عنوان هدیه، همراه با کالای خریداری شده ارسال می شوند.
    4. محصولات مصرفی مانند: آداپتور، باتری، خمیر حرارتی، پک سی دی و پک دی وی دی، تونر و کارتریج پرینتر، دستمال، اسپری، مایع نظافت، پد موس و کالاهای مشابه دیگر
    5. کلیه کالاهایی که فاقد شماره سریال واحد هستند نظیر: ایرپادها، هدست های سامسونگ و شیائومی و
    6. گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها در صورتی که:
      • سیم‌کارت خورده باشد.
      • ثبت مالکیت (ریجستر) شده باشد.
      • از نظر ظاهری آسیب دیده یا دارای خط و خش باشد.
  • کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.
  • کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور و کارت گارانتی (در صورت وجود) برای مجموعه تین سیس ارسال شود.
  • مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.
  • هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.
  • اعلام تصمیم نهایی در رابطه با کالاهای مرجوعی بر عهده تین سیس میباشد.
  • مشتری از خرید منصرف شده باشد. در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، در هر شرایطی میتواند کالا را مرجوع کند(چه کالا تست شده و چه تست نشده باشد). بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.
  • چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی وغیره باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی تین سیس موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.